Huikeat tulokset jälleenmyyjäkyselystä

Teimme Poplatekin jälleenmyyjille asiakastyytyväisyyskyselyn kesäkuussa 2016. Tulos oli huikea - jopa 93% jälleenmyyjistä koki asiakaspalvelumme hyväksi tai erinomaiseksi! Kiitos vastaajille, tulos kannustaa meitä kirittämään tekemistämme vieläkin paremmaksi.

 – Olemme äärettömän tyytyväisiä tuloksista! Niiden perustella olemme onnistuneet todella hyvin, mutta vielä emme ole erinomaisella tasolla joka osa-alueella. Kehitettävää siis löytyy, toteaa Jaakko Turunen, Poplatek Paymentsin myyntijohtaja.
Oli ilo huomata, että meidän Poplaview-palvelu, toimitusnopeus ja asiakaspalvelu ovat äärettömän hyviä jälleenmyyjiemmekin mielestä. Tavoitteenamme on ylläpitää palvelutasoa samanlaisena ja edelleen parantaa sitä. Samoin Poplaview'ta kehitetään koko ajan. Logistiikkaan kohdistetaan myös jatkossa parannuksia, lupaa Turunen.  

Poplatekin asiakaspalvelu sai kiitosta vastaajilta. Peräti 93% jälleenmyyjistämme piti asiakaspalveluamme hyvänä tai erinomaisena. Jälleenmyyjien mielestä osasimme vastata kysymyksiin hyvin asiantuntevasti tai erinomaisesti. Meitä ei turhaan kutsuta ketteriksi; reagointiaikamme kysymyksiin ja tarpeisiin oli nopeampaa kuin jälleenmyyjät osasivat odottaakaan.

Jaakko Turusen mukaan Poplatekin ja jälleenmyyjien kesken vallitsee avoin keskusteluilmapiiri. Hyvä yhteistyö mahdollistaa nopean reagointiajan eri tilanteissa. 

 

 

Poplatek-päätteiden tärkeimmät vahvuudet suhteessa kilpailijoihin olivat jälleenmyyjiemme mielestä Poplaview-myyntiraportointipalvelu, laatu- ja toimintavarmuus sekä kassaintegraatiot. Poplatekin jälleenmyyjäyhteistyössä tärkeimmät vahvuudet ovat olleet ehdottomasti toimitusnopeus, toimitusvarmuus ja asiakaspalvelu. On ilo huomata, että Poplatek on pääyhteistyökumppani yli puolelle jälleenmyyjistämme.