Jälleenmyyjäkysely tuotti taas erinomaiset tulokset!

Poplatek Payments lähetti kesäkuussa jälleenmyyjille asiakastyytyväisyyskyselyn, jonka tulos oli hätkähdyttävän hyvä. Asiakastyytyväisyys on parantunut vuoden takaisesta kyselystä entisestään. Nyt kaikki kyselyyn vastanneet jälleenmyyjät kokivat palvelun hyväksi tai erittäin hyväksi.

Poplatek Paymentsin myyntijohtaja Jaakko Turusen mukaan Poplatekin ja jälleenmyyjien välinen yhteistyö on vakiintunut erinomaiselle tasolle.

- Tämä kysely osoittaa, etteivät viime vuoden hyvät tulokset asiakastyytyväisyyskyselyssä olleet pelkkää sattumaa. Asioiden sujuvuudesta voi kiittää Poplaview’n hienoa kehitystyötä ja ahkeraa asiakaspalvelua, Turunen toteaa.

Poplatekin seuraava tavoite on syventää yhteistyötä entisestään.  Jaakko Turunen lisää, että suunnitelmana on saavuttaa aito kumppanuus jälleenmyyjien kanssa.