Jälleenmyyjäkyselyn tulokset: kehuja erityisesti asiakaspalvelusta, kassaintegraatioista ja Poplaview’sta

Poplatek Payments on saanut asiakastyytyväisyyskyselyssä erittäin positiivisia arvioita. Jälleenmyyjille suunnattu kysely toteutettiin alkukesästä. Vastaajat kiittivät erityisesti loistavaa asiakaspalvelua, kassaintegraatioita ja Poplaview-raportointipalvelua.

Jamykysely18.png

– Olen hyvin tyytyväinen siitä, että vastauksissa korostuneet asiat ovat juuri niitä, joihin olemme panostaneet. Työmme tulokset näkyvät asiakastyytyväisyytenä, iloitsee Poplatek Paymentsin myyntijohtaja Jaakko Turunen.

Asteikolla yhdestä viiteen asiakaspalvelu sai sekä nopeudesta että asiantuntevuudesta arvosanaksi nelosia ja vitosia. Myös viestintä ja myynti arvioitiin korkealle.

Turusen arvion mukaan Poplaview tukee hyvää asiakaspalvelua. Jälleenmyyjät pystyvät hoitamaan Poplaview’ssa monia asioita itse, joten heidän ei tarvitse käyttää aikaa viestien lähettämiseen tai puhelimessa jonottamiseen.

– Koska yhteistyökumppanimme ovat tyytyväisiä, jatkamme aktiivisesti Poplaview'n kehittämistä. Kuulemme mielellämme palvelun kehitysehdotuksia, Turunen kannustaa.

Myös kassaintegraatioihin tulee jatkossakin lisäyksiä ja parannuksia, ja integraatiorajapinta on aina sama riippumatta esimerkiksi päätteen valmistajasta.

Yksi merkittävä viimeaikainen lisäys on Pilvikassa API eli pilvikassaratkaisu, jonka ansiosta maksupääte ja kassa voivat olla yhteydessä ilman niiden välistä piuhaa tai paikallisverkkoyhteyttä.

– Pilvikassa on tehty selaimessa toimiville kassoille. Selainkassa voi toimia vaikka kännykässä, ja maksupäätteen on oltava jollain tavalla netissä. Nämä juttelevat keskenään pilvessä. Pilvikassa API on käytössä jo monella integraattorilla ja he pitävät siitä paljon, Turunen kertoo.