Uusi jälleenmyyjäkysely on tulossa - anna palautetta palveluista!

Poplatekin jälleenmyyjille osoitettu asiakastyytyväisyyskysely on pian taas täällä. Kyselyissä saamamme palaute on vaikuttanut muun muassa Poplatekin laitemäärien viisinkertaistumiseen viimeisen kahden vuoden aikana, laitteiden ominaisuuksien kehittymiseen entistä käyttäjälähtöisemmiksi, ja entisestään tiivistyneeseen yhteistyöhön jälleenmyyjiemme kanssa. Nyt on tilaisuus kirittää menoa vieläkin paremmaksi - vastaamalla jälleenmyyjäkyselyyn voit vaikuttaa palveluiden laatuun ja tarjontaan.

 

blogi_kuva_jamy.jpg

 

-    Jälleenmyyjiemme palaute on meille erittäin arvokasta toimintamme kehittämiseksi. Kyselyissä tulee aina esille jotain sellaista, mitä emme ole tajunneet itse kysyä, sanoo Poplatekin myynti- ja markkinointijohtaja Jaakko Turunen.

Viimeisten vuosien aikana kyselyt ovat poikineet monenlaisia parannuksia Poplatekin palveluihin: Poplaview’n laitelistausta on kehitetty, jälleenmyyjät pystyvät nyt tekemään olemassa oleville asiakkailleen lisäpäätteiden tilauksia itse, markkinointimateriaalia on rikastettu, ja yhteistyötä jälleenmyyjien ja Poplatekin välillä on lisätty.


Asiakaspalvelun laadusta ei tingitä - Poplaview'hun luvassa lisää asiakaspalveluominaisuuksia

Poplatekin asiakaspalvelu on saanut kummassakin edellisessä kyselyssä erinomaista palautetta sen asiantuntevuudesta ja nopeudesta. Tasoa on pyritty pitämään yllä ja kehittämään entisestään.

–      Laadukas asiakaspalvelu on meille tärkeää ja olemme saaneet siitä paljon kiitosta. Jos negatiivisia muutoksia ilmenee, puutumme niihin välittömästi, Turunen vakuuttaa.

Jälleenmyyjien mahdollisuuksia nopeampaan ja parempaan asiakaspalveluun halutaan jatkossakin tukea ja Poplatek-tuotteiden käyttökokemuksia pyritään sulavoittamaan entisestään. Tällä hetkellä Poplatekilla kehitetään tiiviisti Poplaview’n ominaisuuksia.

–      Voimme ylpeinä kertoa, että jo kesän aikana jälleenmyyjille tulee mahdolliseksi lisätä myyntipisteitä olemassa oleville asiakkaille ja tehdä muitakin muutoksia, kuten vaihtaa tilityssopimuksia, Turunen kertoo.

Konkreettisten yksittäisten muutosten lisäksi jälleenmyyjäkyselyt ovat auttaneet Poplatekia suurten linjojen luomisessa.

–      Kyselyn tulokset ovat erityisesti vahvistaneet käsitystämme siitä, että olemme valinneet oikean toimintatavan toimiessamme puhtaalla jälleenmyyjä-strategialla. Teemme yhteistyötä jälleenmyyjien kanssa ja tuemme heitä niin, että heillä olisi käytössään parhaat mahdolliset työkalut omaan työhönsä ja asiakaspalveluunsa, Turunen sanoo.

Poplatekin kolmas jälleenmyyjäkysely julkaistaan lähiviikkoina. Vastaamalla jälleenmyyjäkyselyyn voit vaikuttaa Poplatekin palveluiden laatuun ja tarjontaan. Kysely lähetetään jälleenmyyjille sähköpostitse.

jälleenmyyjäkumppaneihimme ja heidän tarjoamiinsa maksuratkaisuihin täällä.