Sujuvan maksamisen suunnannäyttäjä

Case Veikkaus – rahapeliyhtiön maksuliikenne siirtyi sulavasti pilveen

Veikkauksella on helppo hymyillä – rahapeliyhtiön kortti- ja verkkomaksaminen siirrettiin sulavasti Poplatekin ylläpitämään AWS-pilvipalveluun. Migraatioprojektin myötä Poplatek tuottaa Veikkaukselle keskitettyjä maksunvälityspalveluita verkkokauppamaksujen ja 20 400 maksupäätteen korttimaksujen osalta.

"Poplatekin palvelutaso on ylittänyt toiveemme. Maksuliikenteemme siirto AWS-pilvipalveluun on ollut meille erittäin toimiva kokonaisratkaisu."
Mikko Uljas, Veikkaus

Lue lisää

Case Veikkaus – sähköinen rahaliikenne antaa pelikokemukselle potkua

Veikkauksen peliautomaatteja voi käyttää Visa Electron ja debit-korteilla. Käytännössä pelaaja tekee maksun kortilla tililtään, ja automaatti siirtää mahdolliset voitot suoraan pelaajan tilille. Sekä korttipelaamisen että Internet-pelaamisen rahansiirroissa käytetään Poplatekin toteuttamaa maksunvälitysjärjestelmää.

"Korttimaksamiseen siirtyminen on ollut oikea ja välttämätön ratkaisu. Olemme olleet tyytyväisiä tapaan, jolla se on toteutettu. Tässä Poplatekilla on ollut suuri vastuu. Luottamuksen merkitystä suurissa projekteissa ei voi yliarvioida. Kun sovituista asioista pidetään kiinni ja yhteistyö on joustavaa sekä luotettavaa, jokainen voi keskittyä omaan erikoisosaamiseensa."
Hanna Rajatora, Veikkaus

Lue lisää

CASE HSL – KORTTIMAKSUOMINAISUUS kasvatti mobiililipun suosiota

Suosittu HSL:n mobiililippusovellus sai odotetun maksutapauudistuksen. Poplatekin kehittämän korttimaksuominaisuuden myötä sovelluksella tilatut liput voi maksaa operaattorilaskun ohella myös pankki- ja luottokortilla. Poplatek tukee HSL:ää uusien maksutapojen ja tuotteiden kehittämisessä.

"Maksamisen asiat ovat varsin kimurantteja. On erittäin hyvä, että meillä on osaava asiantuntijataho käytettävissä, joka tietää mitä tehdään ja missä alalla mennään."
Risto Vaattovaara, HSL

Lue lisää

Case Europark Finland – mPOS sujuvoittaa pysäköintimaksuja

Europark Finland Oy:n kuudessa pysäköintihallissa keväästä 2016 lähtien vastaanotettu korttimaksuja Android-tablettien avulla. Europark Finlandin mukaan Poplatekin mPOS-mobiilisovellus toi näppärän ratkaisun akuuttiin tarpeeseen.

”Asiakaspalvelumme vanhat maksupäätteet tulivat tiensä päähän ja tarvitsimme nopeasti tilalle uudet koneet sirukorttimaksujen vastaanottamiseksi. Poplatekilta saimme samassa paketissa modernit maksupäätteet sekä helpon käyttöliittymän."
Miguel Ferreira, Europark Finland

Lue lisää


Case HSL – Omnichannel-ratkaisu helpottaa maksuliikenteen seurantaa

HSL:n PSP-rajapinta välittää eri myyntikanavista vastaanotetut korttimaksut HSL:n valitsemalle korttimaksujen tilittäjälle. Poplatekin rakentama Omnichannel-ratkaisu tarjoaa HSL:lle mahdollisuuden seurata kaikkia korttimaksuja yhtenäisesti, tulivatpa nämä automaateilta, asiakaspalvelupisteistä tai verkkokaupasta.

Case Helsingin Juhlaviikot – Hilu-festariraha Villitsi VIP-vieraat

Poplatekin Hilu-festariraha helpottaa maksamista massatapahtumissa karistamalla käteishävikkiä ja sujuvoittamalla maksutapahtumia. Helsingin juhlaviikoilla päivänvalon nähnyt uusi maksuväline heilautti tapahtuman vip-vieraat jonon perältä kassalle yhdessä hujauksessa.

"Hilu toimi todella sujuvasti. Samalla korttimaksupäätteellä pystyimme vastaanottamaan myös perinteiset kaikki korttimaksut, mikä teki palvelusta helppoa ja nopeaa."
Maija Ahokas, Ravintola Pihka

Lue lisää