RATKAISUJA moderniin maksamiseen

Tarjoamme nykyaikaisia ja tuvallisia digitaalisen maksamisen ratkaisuja, jotka madaltavat ostokynnystä, nopeuttavat maksutapahtumaa ja takaavat asiakkaillesi saumattoman palvelukokemuksen.

POPS

POPS-OPEROINTIPALVELU AWS-YLLÄPITOON

Alati kiristyviin tietoturvavaatimuksiin vastaaminen on kallis kilpajuoksu aikaa ja riskejä vastaan. PCI-DSS Level 1-sertifioitu POps on helppo ja turvallinen tapa siirtää nykyiset tietojärjestelmät kustannustehokkaaseen AWS-pilvipalveluun.

POps on Docker-teknologiaa hyödyntävä operointipalvelu vaativien järjestelmäkokonaisuuksien ylläpitoon. Poplatek vastaa järjestelmien sovittamisesta Amazon Web Service -verkkoympäristöön sekä päivystää sovelluksia, virtuaalipalvelimia, tietokantoja ja verkkoyhteyksiä puolestasi.

POps täyttää korttiyhtiöiden maksukorttitietojen sekä EU:n henkilötietosuoja-asetuksen (GDPR 2016/679) vaatimukset. Keskitetty salaisuuksien hallinta, vakioidut rajapinnat sekä automatisoitu ylläpito ja valvonta takaavat järjestelmien toimintavarmuuden 24/7. Poplatekin asiantuntijoilla on usean vuoden kokemus kriittisistä järjestelmistä AWS-ympäristössä. Hyvin suunniteltu siirtymäprosessi mahdollistaa hallitun käyttöönoton ja minimoi käyttökatkokset.

HILU

HILU-FESTARIRAHA YLEISÖTAPAHTUMIEN HUOLETTOMIN MAKSUVÄLINE

Pitkät maksujonot, kadonneet käteiset ja drinkkiliput koettelevat niin tapahtumien vieraita kuin järjestäjiä.

Tee sujuvasta maksamisesta tapahtumasi tunnusmerkki! Poplatekin Hilu-festariraha on huoleton ja nopea prepaid-maksutapa, joka auttaa karistamaan käteishävikin ja lyhentää maksujonoja. Sujauta Hilu rannekkeeseen, avaimenperään tai vaikkapa erilliselle kortille, ja kiidätä festarivieraasi ovelta kassalle yhdessä hujauksessa.

Käteisen ja korttimaksun rinnalla toimivalla Hilulla voi maksaa Poplatek in maksupäätteillä lähimaksun tapaan nopeasti ja turvallisesti. Hilu helpottaa myös Vip-etujen tarjoamista – lisää edut suoraan Hilulle ja seuraa niiden käyttöä kätevästi reaaliajassa.

Latausperiaatteella toimiva Hilu aktivoidaan tapahtumaa varten käyttöön, jonka jälkeen se on välittömästi käytettävissä alueen myyntipisteissä. Hilun ulkoasu on täysin personoitavissa brändin tai tapahtuman mukaan. (Lue lisää osoitteessa hilu.fi)

FRICTION FREE

KITKATTOMAN KÄYTTÄJÄKOKEMUKSEN TAKAAVIA MAKSURATKAISUJA

Verkko- ja mobiiliasioinnista on tullut yhä luontevampi osa asiakkaiden arkea. Mikäli digitaalisissa myyntikanavissa aikoo pärjätä, maksamisesta on tehtävä asiakkaalle helppoa, näkymätöntä ja turvallista.

Friction Free -ohjelmistokehitysprojektin tavoitteena on madaltaa ostokynnystä ja vahvistaa asiakasuskollisuutta liittämällä maksaminen luontevaksi osaksi palvelukokemusta.

Esimerkkeinä maksamista helpottavat ja nopeuttavat mobiilisovellukset sekä erilaiset selainpohjaiset One Click Shopping -ratkaisut, joissa asiakkaan tiedot ovat valmiiksi tallennettuina myyjän palveluun.

Nykyaikaisiin maksuratkaisuihin erikoistuneet asiantuntijamme kehittävät kanssasi myyntiä ja asiakaskokemusta parantavia maksusovelluksia aina konseptoinnista toteutukseen asti. PCI-sertifiointimme takaa, että kehittämiemme ratkaisujen tietoturva on huipputasoa kaikilla laitteilla ja kaikissa olosuhteissa.

mPOS

Mobiili myyntipiste kauppiaille

Aika on rahaa – myös myymälätiskillä. Kassa- ja tuotehallintajärjestelmiin integroitava mPOS parantaa myymälän kannattavuutta ja asiakaskokemusta. Se helpottaa myyjien työtä, nopeuttaa maksamista ja vähentää asiakkaiden jonotusaikaa.

mPOS on mobiilisovellus nopeaan ja sujuvaan maksamiseen kaikissa myymälä- ja palvelupisteissä. Sovellus toimii eri päätelaitteilla ja on helposti integroitavissa täydentämään kassa- ja tuotehallintajärjestelmätoimittajien omia ratkaisuja. mPOS toimii langattomasti hyödyntäen paikallista maksupääteyhteyttä. Sovelluksen tuotepikavalinnoilla ja summan syötöllä voi nopeuttaa myyntiä ja korttimaksujen vastaanottamista maksupäätteellä.

Kassa- ja maksupäätekuitit tulostuvat suoraan maksupäätteelle. Maksupääte on koko ajan asiakkaiden käytettävissä, mikä helpottaa myyjien työtä ja vapauttaa tilaa kassatiskiltä.

OMNICHANNEL

SAUMATON MAKSURATKAISU MONIKANAVAISEEN MYYNTIIN

Asiakkaiden ostokäyttäytyminen ja myyntikanavien sirpaloituminen asettavat uudenlaisia vaatimuksia eri maksutapojen integroinnille. Saumattoman palvelukokemuksen tarjoaminen edellyttää asiakkaan luotettavaa tunnistamista sekä ajantasaista tiedonhallintaa.

Omnichannel-ohjelmistokehitysprojektin tavoitteena on tehdä asiakkaasi ostamisesta helppoa ja yhdenmukaista niin myymälöissä, verkkokaupassa kuin mobiilissa.

Yhdistämme eri maksujärjestelmien tuottaman tiedon ja yksilöimme asiakkaan luotettavasti maksuvälineen perusteella. Näin tuotteiden ja palvelujen ristiin ostaminen ja lisämyynti sekä noudot, vaihdot ja palautukset onnistuvat saumattomasti ostopaikasta, kanavasta ja ajankohdasta riippumatta.

Nykyaikaisiin maksuratkaisuihin erikoistuneet asiantuntijamme luotsaavat yrityksesi kohti monikanavaista maksukokemusta aina konseptoinnista toteutukseen asti. Samalla autamme ymmärtämään asiakkaidesi ostokäyttäytymistä ja -trendejä pintaa syvemmältä.